Parduotuvės taisyklės
Kaip pirkti?
Naudodamiesi funkcija „Prekių paieška“ arba ieškodami pagal kategoriją, pasirinkite norimą produktą ir spustelkite nuorodą „Į krepšelį“. Į krepšelį susidėkite visus jus dominančius produktus ir pasirinkite pageidaujamus kiekius. Suformuotą užsakymą galite atidžiai peržiūrėti ir patvirtinti atsidarę savo prekių krepšelį.
Jei iš krepšelio norite pašalinti vieną ar kelis produktus, spustelkite šalia produkto esančią nuorodą „Trinti prekę krepšelyje“.
Pasirinkite pristatymo būdą: DPD kurjeriai arba DPD PickUp Lietuva. Užsakymo formoje įrašykite tikslų pristatymo adresą ir pasirinkite atsiskaitymo būdą.
Peržiūrėkite ir patvirtinkite savo užsakymą. Svarbu: užsakymo patvirtinimo puslapyje pažymėkite varnelę, kad esate susipažinęs su parduotuvės taisyklėmis. Patvirtinę užsakymą, sulaukite pranešimo, kad užsakymas priimtas. Patvirtinimą gausite elektroniniu paštu.
Atsiskaitymas
Galite apmokėti nedelsiant per internetinę bankininkystę. Pažymėkite Paysera ir galėsite pasirinkti banką, kuriame naudojatės el. bankininkystės paslauga. Tada spustelkite Apmokėti, ir Jums bus suformuotas pavedimas su reikiamais rekvizitais. Padarius pavedimą, mes iškart sužinosime, kad pavedimas atliktas, ir galėsime įvykdyti Jūsų užsakymą.
Jeigu už prekes neapmokate per 3 darbo dienas, užsakymą anuliuojame.
Svarbu žinoti!
Prekių pristatymas yra mokamas, jeigu užsakymo suma yra mažesnė negu 50 EUR. Pasirinkę pristatymą į namus ar ofisą mokate 3 EUR. Pasirinkę pristatymą į PickUp tinklą, mokėsite mažiau – 2,12 EUR.
Jeigu užsakymo suma yra didesnė negu 50 EUR, pristatymas yra nemokamas.
Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijos ribose.
Užsakymai pristatomi nuo 8 iki 18 val. darbo dienomis. Kurjeris su Jumis susisieks telefonu ir suderins tikslų siuntos pristatymo laiką, tad labai svarbu nurodyti telefono numerį, kuriuo būsite pasiekiamas bet kuriuo metu.
Užsisakius prekių savaitgaliais ar per valstybines šventes, užsakymai bus įvykdyti pirmąją darbo dieną, jų pristatymas truks 1-2 darbo dienas. Jei kurjeriui nepavyktų susisiekti telefonu ir suderinti pristatymo laiko – pristatymo laikas gali būti ilgesnis.
Prekių keitimas ir grąžinimas
1. Pirkėjas neturi teisės grąžinti Pardavėjui šių prekių:
1.2. kokybiškų maisto produktų ir maisto papildų;
1.3. kokybiškų kosmetikos priemonių;
1.4. kokybiškų knygų;
1.5. kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą.
1.6. kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
2. Prekės yra laikomos nekokybiškomis, jeigu pasibaigęs Prekių galiojimo terminas, Prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki Prekių perdavimo Pirkėjui yra pakitusi Prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, Prekės yra pažeistos mechaniškai, pažeistos jų pakuotės ar yra kitų Prekių kokybės trūkumų.
Taisyklės
Bet kokia „Sveiklapyje“ pateikta informacija yra pažintinio pobūdžio ir skirta tik informaciniams tikslams. Norint produktus naudoti gydymo tikslais, būtina pasitarti su specialistais. UAB „Sveiklapis“ negarantuoja dėl pateiktos informacijos visapusiškumo, patikimumo ar tikrumo (šiais laikais informacijos srautas yra didžiulis, kinta mokslinių tyrimų duomenys ir t. t.), taip pat neįsipareigoja ir pareiškia nesanti susaistyta kokių nors sutartinių ar įstatyminių prievolių, kurios gali atsirasti dėl tinklapyje pateiktos informacijos galimo klaidingumo, trūkumų ar neatitikimų. Tinklapio savininkas neįsipareigoja taisyti nurodytų informacijos trūkumų ar pildyti trūkstamų duomenų, išskyrus atvejus, kai tai nustato Lietuvos Respublikoje galiojantys įstatymai ar kiti teisės aktai. Tinklapio savininkas pasilieka teisę bet kuriuo metu reklamuoti, keisti ar ištrinti tinklapyje esančią informaciją.